Total Pageviews

Thursday 8 November 2012

BETUL KE NURUL IZZAH DAH JANDA?

Surat kepada nurul izzah.
Buat sdri nurul izzah, izinkan aku memberi sedikit pandangan tentang tindakan sdri yg mengeluarkn kenyataan di forum yg berlangsung di subang jaya. Aku tertarik bincang isu ni sbb akidah boleh terputus dgn perbuatan, percakapan dan mengiakan dalam hati. Aku bkn ustaz tapi inilah tak silap aku yg di nyatakan oleh ustaz yg mengajar kat madrasah kg aku. Jadi bila aku kaitkn balik apa yg di ucapknoleh sdri nurul izzah dlm satu forum d subang jaya, aku rasa melampau sgt. Kalau ye pn nk popular kerana audience pd masa itu bkn islam jgn la smpi bertindak berkata yg bkn2. So dlm surat aku yg paling pendek ni, aku nk beritahu mengucapla dan bertaubatlah. Jgn smpi izzah kau jadi janda kerana kau sudah murtad? Buat papa kau, anuwar ibrahim mungkin ini balasan kerana dosa-dosa yg telah dilakukan. Buat bonda kau, wan azizah cukuplah berlakon menangis tu dah bosan rasanya dengan lakonan dn tangisan tu. Jadi akhir kata selamat belajar menjadi janda, kalau terpaksalah. Yang ikhlas.

No comments:

Post a Comment

Semua orang boleh komen tapi kalau yang serius dan boleh melukakan hati orang lain admin akan delete